Hej sverige, hejdå sverige

Kom hem från usa tidigt igår morse. Åkte sen och träffade jenny och tesse och vi shoppade, fikade, pratade massor och gick på bio. Jag hade då spenderat det mesta av det senaste dygnet på flyplan och sovit sammanlagt en timme ungefär, det ledde till att jag somnade i biosalongen. Fett pinsamt, haha. Jag var så sjukt trött verkligen, när jag satte mig började jag leta efter bältet och den där knappen som gör att man kan fälla bak stolen..

Idag blir det packning och massa sånt. Ska försöka hinna lägga upp bilder från resan ikväll eller något eftersom jag nu inte kommer ha internet på drygt två veckor... Hatar att inte kunna ha kontakt med folk... men jaja. Finns inte så mycket att göra åt det.


polen förra året.

// Anita


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback