jag älskar sommarlovet

Förresten råkade jag typ radera min och Anitas jättelånga meddelandetråd på facebook! Den bara försvann liksom och så hann jag inte ens läsa Anitas svar:O Vi håller kontakten genom att skicka meddelanden till varandra varje dag haha, känns nästan som vi brevväxlar hahah. Så jag blev lite ledsen när alla våra ord försvann ut i tomma intet, nej men det kanske var bra med tanke på hur mycket saker vi har skrivit i den. hahah, nej men kanske inte så speciella saker direkt,.. elleeeer?. Men hur som helst fattar jag verkligen inte hur Anita och jag kan ha så mycket att prata om hela tiden? Det är faktiskt sjukt skumt. Vi tillbringar liksom all vår tid med att bara prata typ konstant. Vad pratar vi om liksom? Allt borde liksom ha varit sagt för lääänge sen.

 
hahah förra sommaren, i brist på nya bilder eftersom Anita är i USA.

//Tesse


Kommentarer
Postat av: Anita

hahaha fin bild.... jag har hatt och allt :P



men jag har iallafall kvar hela vår superlånga tråd :D:D så det är bra :D

2010-07-10 @ 21:41:02
URL: http://htp://anitatesse.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback