Och så var det twilight igen

Åh. Helt sjukt. Och det är så mobbat att jag blir så knäpp av att se en film? Det är liksom galet, men det är något med de där filmerna som gör att jag verkligen blir aaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhh när jag ser på dem. För jag älskade verkligen filmen, den var helt awesome. Och ni som inte fattar att jag snackar om tredje twilightfilmen känner nog inte mig eller så är ni bara allmänt borta. Sedan var det ju skådespelarna hihihihi jag har slutat vara anti Taylor nu asså haha, måste erkänna att han också är galet snygg. Åh jag är så töntig men åh vad jag älskar Eclipse. 

Var och såg filmen med bästa Karro och det var jättekul att träffa henne för vi har inte setts på ett tag nu! Och det är väldigt tur att hon också är lite galen i twiligt asså. Vi åt på tacobar innan också och typ snackade hur mycket som helst hur länge som helst. Blir alltid så när vi ses eftersom vi måste berätta allt som har hänt sen sist liksomXD Och det tar ett tag haha. 




älskade film. Hahah. 

//Tesse  


Kommentarer
Postat av: karro

hihi xD <3

2010-07-03 @ 12:18:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback