packning, hår och värme

Imorgon åker jag hem till sverige så det betyder att jag måste packa idag. Sen när jag kommer hem ska jag åka till polen nästan direkt så då måste jag packa om allting igen. Kul. Fast jag tycker mer synd om mamma, vi har sammanlagt köpt 14 par skor (bara tre är mina faktiskt) här som på något sett ska få plats i resväskorna. Vi får nog köpa en (eller ett par...) till. Resväskor alltså, inte skor. haha.

Jag kommer vara i sverige i typ en och en halv dag och jag vill hinna göra så mycket på den tiden! Plus att jag ska hinna packa. Det är fett jobbigt. Sen är jag borta två veckor och då kommer jag inte alls ha lika bra tillgång till internet som jag har haft här:(


Jag saknar min lugg lite. Den är alldeles för lång så jag har kört på någon slags provisorisk frisyr nu, som syns på förra bilden jag lade upp. Det har varit ganska skönt att slippa luggen i texasvärmen men nu är det nog dags att klippa den..

Jag är faktiskt rätt trött på värmen. Texasvärmen är ju helt annorlunda än sverigevärmen. Luften är mycket jobbigare här, och till och med när det blåser så hjälper det inte för att vinden typ är bastuvarm. Det går liksom inte att vara ute vissa dagar, man bara längtar in till luftkonditioneringen. Det är inte så kul att känna sig som en svettig gris hela tiden heller. Men jag känner på mig att om jag skulle läsa det här nästa vinter skulle jag bli väldigt irriterad på mig själv.

Nu orkar jag inte babbla om ingenting längre.
// Anita

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback