And it's so hard to see you clearly

När man har för många tankar som man inte får ordning på är det så underbart att lyssna på riktigt fin musik. Jag är verkligen galet besatt av musik. Nästan varje tillfälle jag är ensam har jag ipodlurarna i öronen eller spotifylistan på rullning. När jag åker till skolan, när jag sitter hemma vid datorn och innan jag ska sova. Jag kan typ inte somna utan att lyssna en stund på ipoden i sängen. Sover ju nästan med den, haha. I olika perioder är jag alltid läskigt besatt av några speciella låtar som jag inte kan låta bli att spela om och om igen hela tiden. Jag vet verkligen inte hur jag skulle klara mig utan musik. Jag hoppas det inte bara är jag som är så här psykopatberonde? haha

Tänkte dela med mig av mina absoluta favoriter just nu. Om jag kunde, skulle jag lyssna på dom typ varenda sekund, jag skojar inte.

På första plats kommer denna, fattar inte hur jag inte kan ha insett hur underbar den är förrän nu?
Coldplay - A message


Två lite otippade gamla fina godingar
Simon & Garfunkel - The sound of silence

Elton John - Goodbye yellow brick road


och sen den här låten som jag typ blir hyper av haha
Hoffmaestro - highwayman


// Anita


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback