Tesse är trött (Therese???)

Hej
Jag känner att jag måste lägga upp fler än två inlägg medan Anita är borta hahah annars är jag ju otroligt sämst. Jag är hur som helst fri nu. Fri som en fågel lalalala, nej men mitt tre veckorsjobb är slut och jag känner hur sommarlovskänslan fyller mig på nytt. För nu börjar mitt riktiga riktiga sommarlov. 
 
Det har varit ett väldigt roligt jobb faktiskt. Snacka med ungdomar, pyssla och kolla på tv. Skura dörrar några enstaka gånger (närmare bestämt två) och städa kopieringsrummet var väl de jobbigaste sakerna jag har gjort under de här tre veckorna. Även fast det kunde vara ganska jobbigt ibland också, att aldrig veta hur dagen skulle bli. Hitta på nya pyssel varje dag och hoppas att någon tycker det är kul är sådant man tänker på under morgonen på mitt jobb då. Haha. Men det var faktiskt lite jobbigt, tänk om ingen skulle göra halsband på hela dagen liksom? Och mitt pyssel skulle suga!! KATASTROF. Hahah. Lite tråkigt att sluta tycker jag ändå. Man träffar mycket människor som jag nog inte kommer träffa igen. Tråkigt. Men allra mest är det SKÖNT. Jag får göra vad jag vill på måndag.

Jag har börjat bli lite förvirrad över mitt eget namn. Det är så många som kallar mig Therese nu. Eller många och många, men fler än förut i alla fall. Det var liksom ingen som sa Therese förut, till och med lärarna sa ju Tesse. Och nu vet jag inte vad ska säga när folk frågar vad jag heter. Therese? Tesse? Jag har ju börjat köra varangångsprincipen när jag svarar i telefon. Måste vara lite skumt för de som ringer ofta, att jag alltid säger olika, alltså i hemtelefonen då. Men jag gillar inte Therese. När jag hör Therese tänker jag bara på en mobbad person eftersom alla som kallar mig Therese är sådana jag precis träffat, men när jag hör Tesse tänker jag på den jag är. Hahahaha. Det är ju faktiskt Tesse som jag är. Fast jag heter ju Therese. Skumt det här. Plus att när jag hör Therese tänker jag på när Pappa ropar på mig och han låter alltid så sur då! Han har ett jätteirriterade sätt och ropa Therese på. Det blir liksom "Theeeeeeeeeeeeereeeeese". Okej man kan nog inte beskriva det med bokstäver.

Tänkte lägga upp en bild men tyvärr har min bristfäliga dator nu bestämt sig att flibbra så mycket att jag inte ser vad jag skriver (alltså ursäktar det eventuella stavfel i det här inlägget) så alltså tänker jag avsluta mitt skrivande om några sekunder.

Jag vill att Anita ska komma hem!

//Tesse

Kommentarer
Postat av: Andreas Coorling

hahahahaahhahahhahaha... nån har druckit :D

2010-07-03 @ 07:04:04
Postat av: Moa

hahah jag vet precis hur din fader låter då! :p föreställer mig i huvudet och det är fan sant, när någon säger Therese tänker jag på när din pappa e sur och ropar på dig :P

2010-07-09 @ 22:43:43
URL: http://unnermark.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback