Chicago

Hej hopp, befinner mig just nu i chicago och det ar trevligt. klockan ar typ 10 pa kvallen har men jag ar dodligt trott eftersom den ar typ 5 pa natten hemma. Chicago ar en fin stad och det ar jattefint vader och sa. Jag har fotat massor, traffat lite slakt, njutit av starbucks vanilla creme frappuchino och atit valdigt god mat. Kanns nastan som att jag ar i polen forresten, bor tydligen fler polacker har an i warszawa haha. Imorgon ska vi till canada over nagra dagar och sen bar det av mot texas.

Jag saknar dock kontakt med omvarlden, trots att det bara har gatt tva dagar haha. Jag kollar efter nya sms pa mobilen hela tiden haha, sen blir jag galen pa att det aldrig ar nagot. Kanns verkligen konstigt, skarmen ar bara standigt tom. Hoppades pa att nagon skulle vara inne pa facebook men sen kom jag pa att alla sover.

// Anita


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback