sommarloooov... nästan

Igår kändes verkligen som en typisk sommarlovsdag, efter att skolan var slut dårå. Massa spontanitet, cykelturer och mys vid långsjön med malin och tesse. Tog årets första dopp också, lite väl sent kanske men ändå.

Idag träffade jag malin en stund och när jag kom hem somnade jag med datorn i knät. Det är väl det som förstör sommarlovskänslan lite, att man faktiskt inte kan lägga sig hur sent som helst för att man har spanska 8 på morgonen dagen efter. Men nu är allt plugg över. Jag har haft min sista historialektion någonsin, så underbart! Aldrig mer behöver jag sitta och lyssna på en lärare som babblar årtal och kungar.

Jag är lite sur över mitt betyg i svenska bara. Samtidigt så blir jag sur på mig själv för att jag blir sur över betyget. Men jag är verkligen inte nöjd med det, tycker faktiskt att jag förtjänar bättre. Svenska har alltid varit ett av mina bästa ämnen så det känns ganska surt, det känns ju lite konstigt att jag tydligen är lika bra på svenska som idrott. DUMMA LÄRARE SOM INTE GILLAR MIG. Men jaja, det är ju bara ett betyg... bokstäver på ett papper liksom. Orka.



// Anita

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback