summer nights

Jääävlar vad jag är bra för att jag gick ut ettan idag!!! Så himla skönt och sitta där med sin UNDERBARA klass och bara woho det är sommarlov. För min klass är verkligen BÄST. Den är helt jävla grym. 32 knäppa esteter som flummar sig igenom ett helt år och sedan typ på slutet hoppsan alla har mvg hahaha. Haha det är så vår klass, ingen vet någonting om någonting men sedan så lyckas alla fixa grymma betyg på slutet i alla fall, och vår klass har tydligen värsta höga snittet. Trevligt. Jag ÄLSKAR min klass och jag ÄLSKAR sommarlov. Och jag är NÖJD med hela året och jag älskar att MÅLA. Thats it. Vi är bäst helt enkelt. 
   Snart ska jag dra till Moette och lämna massa stuff och sedan ska vi hit och dit och upp och ner tillsammans med typ 10-15 pers från klassen. Så trevligt. Sova hos Moette sedan dåra.

DET ÄR SOMMARLOV. Mitt näst sista ever.

LYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYCKA.


Grease är verkligen sommar

Jag har börjat kolla på gossip girl.... SÅ DUMT. Hahhah. Jag blir liksom beroende av alla serier och allt sånt så jag måste kolla klart på allt som finns innan jag kan sluta. Så det är det jag gör just nu när jag inte har ngt bättre för mig. Kollar på Gossip Girl haha. Det enda jag ser framför mig är Chuck och Blair haha, nejdå nejdå.

PUSS

//Tesse

Kommentarer
Postat av: Amanda

Ja, betyder det att du stannar med oss? :O :D

2010-06-13 @ 16:56:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback