And now you're gone, it's like an echo in my head

Tisdag idag va? Har ingen koll alls, vilket är underbart för då vet man att det är sommar. Eller att man har ledigt (nästan) i alla fall. Det är så skönt att inte veta hur mycket klockan är och framförallt inte bry sig. Det gör liksom inget som man råkar sitta uppe på msn fram tills solen går upp vid halv fyra på natten, haha.

Igår var jag och massa folk från klassen hemma hos liv på lunch. Dagen bestod av lite grill, lite frukt, lite vattenpipa, lite lek och lite musik (justin bieber<33333 haha). Trevligttrevligt.

Jag orkar verkligen inte med vissa saker som irriterar mig just nu... men aja det går väl över. Hoppas jag. Jag vill ju vara glad.
Erik Hassle & Ellie Goulding - be mine, så bra <3


studentfirande ikväll. hejdå
// Anita


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback