Krissituation

Det ser ut att bli en lång natt. Energiprojektet (15 datorskrivna sidor hittills..) ska vara inlämnat imorgon och jag känner mig långt ifrån klar. Det värsta är...... att vi inte har någon choklad. Det går inte att plugga utan att äta något gott. Så jag har gått omkring och beklagat mig inför mina föräldrar ett tag nu. När pappa såg mig sitta desperat och knapra på en översaltad morot (!?) förstod han nog att det var allvar, för nu satte han sig i bilen påväg mot affären... :D WOHO!

Just nu uppträder mika på annexet... och josefine är där. Jag är inte alls avundsjuk. Jag och malin var ju på hans konsert 2007 (ofta det var så längesen!?) och det var grymt! Han är så söt<3


Mika 2007, lite mysigt svettig så där.

Jag inser nu hur smart det var att skriva det här inlägget när jag har så mycket att göra...
// Anita


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback