Tappa inte trådet

Visste ni att det bara är 23 dagar kvar till påsklovet? Hur underbart är inte det? Endast 15 skoldagar dessutom. Låter nästan för bra för att vara sant. Snön smälter mer och mer för varje dag och snart är det vååååår. Hejdå vinterjacka, hejdå fula vinterskor och jag välkomnar alla nya vårkläder som förhoppningsvis kommer befinna sig i min garderob snarast. Tänk att kunna sitta utomhus utan att frysa ihjäl, vara i parker och äta glass, gå runt med bara ben och allt sånt som man kan göra när det är varmt.


och jag orkar inte gå runt och se ut som ett levande spöke längre, jag vill vara brun!

// Anita


Kommentarer
Postat av: edvina

är det verkligen så kort!??!?! :D nu blir jag lyyyycklig! vårklädervårklädervårklädervårkläder<3<3<3<3<3<3<3

2010-03-11 @ 21:42:55
Postat av: eddi

huh? jag trodde jag kommenterade det här inlägget? aja då gör jag det igen då! (jag skriver om i samma ord till å me)

Är det verkligen så kort kvar till påsklovet??? :D:D:D:D våååårkläderkläderkläderkläderklädervårvårvårkläder<3<3<3<3<3<3<

2010-03-11 @ 21:46:12
Postat av: edvina

hahahha... okej.. nu kom den gamla kommentaren upp i alla fall hähä<3

2010-03-11 @ 21:46:59
Postat av: Tesse

BUUUU ANITA DU ÄR ETT LÄSKIGT SPÖKE :)

FAST ISF ÄR JAG NOG ÄNNU MER SKRÄCKINJAGANDE

2010-03-14 @ 18:26:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback