Träffat Karro :)

Jag höll på att blogga imorse men sen så han jag inte klart! OCh jag gjorde faktiskt hela två inlägg förut anita! :P Har varit trevliga dagar på veckan hittils mycket fikatilfällen alltså, i måndags med Mira och amanda på fåtöljen väldigt länge hahah och sedan idag så satt jag och Karro och fikade i massor med timmar och pratade om typ hundra saker, det finns mycket att säga när man inte har setts på hundra år! Sedan gick vi hem till mig också och kollade på film och åt godis. Väldigt onyttig dag alltså, först massa fika och sedan massa godis, det kommer sluta med att jag blir dubbelt så stor som jag är nu... hm. 
   
någon random bild på anita, karro och mig för x antal månader sedan. Jag ser ju för övrigt ut som någon slags minismurf, men jag böjer faktiskt på benen hah.

//Tesse

Kommentarer
Postat av: Anita

jättefin bild.... verkligen....

2010-03-07 @ 19:41:39
URL: http://anitatesse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback