Lördag



Jag gillar närbilder på ögon (det kanske ni har märkt?). De är så fula och fina på samma gång på något sätt.
Jag har inte bloggat på ett tag.

Så vad har hänt under veckan då?
- Jag har badat i eriksdalshallen och övat livräddning och varit nära på att dränka eddi hehe.
- Jag har varit på utförsäljning av hanky panky med josefine
- Jag har shoppat en del och varit i kista galleria för första gången, blivit överraskad av tony irvings röst i högtalaren och upptäckt hela lets dance gänget uppe på någon scen där inne.
- Jag har gått hela vägen från söder till drottninggatan och ätit mcflurry för första gången på läääänge.
- Jag har älskat våren.
- Jag har varit glad
- Jag har saknat tesse.
- Jag har längtat till påsklovet!
- Jag har insett att jag har världens sämsta minne för att det var väldigt svårt att skriva denna korta lista.

Sen har jag pluggat också men inte tillräckligt mycket tydligen för nu har plötsligt massor att göra! Läsa ut flyga drake på engelska (har 280 sidor kvar), skriva en uppsats om nationalismen på tre datorskrivna sidor (inte börjat), plugga massa spanska och lära mig allt jag inte har förstått under fysiklektionerna den senaste månaden.

Ikväll ska jag på två 18årsfiranden. På olika ställen, under samma kväll..
Nu ska jag äta våfflor (bättre sent än aldrig) och plugga (bättre sent än aldrig stämmer väl in här också).
// Anita


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback