vi är tyvärr inte italienare

Hejsanhejsan
Jag förstår faktiskt inte. Hur är det möjligt? Vem och hur? Jag pratar alltså om Anna Bergendal. Haha. Vad är det med svenska folket? Hur kunde hon få så mycket röster helt enkelt, vilka idioter är det som sitter och röstar på henne egentligen? Man kan ju tycka att människor borde lära sig att kolla lite på vad internationella juryn röstar på också? Jag menar HALLÅ? Den sugiga operan som gick vidare förra året, som kom typ nolla i euruvision, borde vi inte fatta här borta att det kommer bli ungefär samma sak i år. Anna är tråkig. Det är bara att inse att svenskar är infernaliskt tråkiga! Det är faktiskt den enda förklaringen till att vi röstar fram så mobbade låtar år efter år. Vi kommer aldrig mer vinna eurovision alltså. Jag menar manboy och salem al fakir var ju hundra gånger bättre! Tråkiga svenskar. Hahhaha. Jag känner att jag överreagerar. Men jag var hos mina kusiner igår för de fyllde år så man blev lite insatt i grejen eftersom alla satt och kollade på melodifestivalen haha.
   Vi borde ta bort att svenska folket får rösta över huvudtaget, så att vi vinner eurovision en gång till innan hela grejen går i konkurs alltså. Eller så borde svenskar bli mer som italienare, de är inte lika tråkiga som svenskar tror jag.
   Jag åkte skidor i morse i flottsbro! Det var väldans roligt, och det var noll människor också! Utom några backupproppare såklart... hahah.

Har ni sett Vampire diaries? Det är BRA. Liksom high school + vampyrer, hur skulle det kunna bli dåligt?

*BILD*
(datorn ville inte ladda upp en bild helt enkelt, så ni får tänka er en bild på chips eller glass eller något helt enkelt. Det är väll kul?:D)

//Tesse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback