Dansuppvisning och historia

Hejhej
Jag är helt död seriöst, jag gick och lade mig klockan typ nio - halv tio igår för att jag var så trött att jag somnade. Gick upp idag vid typ åtta och nu håller jag på att skriva på min uppsats och jag vet inte ens vad jag ska ha för olika perspektiv, för hur mer jag läser hur mindre har jag och skriva känns det som. Men jaja. Om en timme måste jag börja göra mig i ordning för dansuppvisningen. Ska vara där 12.15 och jag har inte ens hittat en ficklampa än. Moulin Rouge kommer bli skitbra. Tror jag hehe. Hur som helst så kommer jag hem klockan åtta eller senare typ, så jag har ingen aning om när jag ska skriva min uppsats. Alltså samma schema imorgon då. Men jaja, det löser sig, dansuppvisning är så kul hahah. 
  Känner mig lite deprimerad över att jag kommer få VG i både engelska och matte B för övrigt. Och sen fick jag ju det i data med, bara för att Janne e knäpp. Jag borde så fått MVG. Jaja, snart ska jag DANSA:

//Tesse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback