Funderingar

Jag har under de senaste dagarna fått ryckningar i ögonlocket lite då och då. Jag såg en flummig film en gång som handlade om en olycklig man som hade ryckningar i ögat. Jag kommer inte ihåg exakt vad som hände men sen blev han i alla fall lycklig och då slutade hans öga att rycka. Därför blir jag alltid lite nojjig när det rycker, haha. Vad är felet liksom? Enligt min kära vän google så kan ryckningar bero på för mycket koffein, sömnbrist, medveten stress eller undermedveten stress.
Koffein är verkligen inget problem och jag känner mig inte ett dugg stressad. Borde jag kanske känna mig träffad av sömnbrist...? Fast näe att sova 6-7 timmar per natt under vardagarna räcker väl gott och väl..

Slutsats: jag lider tydligen av undermedveten stress.


Jag saknar wales förresten.

// Anita


Kommentarer
Postat av: tesse

asså du lider så lätt av sömnbrist! :P Du somnar ju verkligen överallt! XD

2010-05-01 @ 23:02:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback