jag är orolig för min familj

Min lillasyster höll upp en pringles med smak av gräddfil och lök
amanda - kolla dom här chipsen anita! dom är MYCKET godare än sourcream and onion!
jag - ...är du seriös?
amanda - vadå?
jag - men hur skulle du översätta "gräddfil och lök" till engelska?
amanda - ööh.... 
Jag skrattar/suckar och repeterar det amanda sa till pappa för att ha någon att skratta med
pappa - åh, finns det en ny pringles-smak??

suck.

Jag insåg förresten nyss att det är dags att städa mitt rum... Just nu finns här två tomma tallrikar, massa bullpapper, ett glas, två tomma chipspåsar, asäckliga pringleschips, en tom colaflaska och en oöppnad colaflaska (anledningen till att den inte är öppnad är för att jag inte får upp den, har fått blåsor på händerna efter alla gånger jag har försökt). Till mitt försvar så har jag inte ätit allt ensam, och allt är inte från idag...

// Anita


Kommentarer
Postat av: tesse

hahaha anita tänk om dina föräldrar skulle börja köpa pringels istället för sour cream onion!!!!!!!!! :)

2010-05-31 @ 17:06:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback