Jag har inte sömnproblem, jag har facebook.

Jag känner hur kroppen börjar säga ifrån. Alldeles för dålig sömn den här veckan, inte bra! Men det är svårt eftersom det är på kvällarna jag pluggar som bäst.

Halvjobbig dag idag. Totalt ovärda lektioner, seeegaste historialektionen någonsin och jag fick ingen av mina redovisningar som jag föreberett mig inför avklarade så jag har lika mycket kvar att göra fortfarande. Sen har jag mått sådär och varit allmänt på lite dåligt humör från och till under hela dagen. Nu vill jag bara sova.

S n a r t  s o m m a r l o v .


Fina tjejer

// Anita

Kommentarer
Postat av: eddi å agnes å morgan

fiiin bildooo :D agnessoooo ärrr glaadooo... viii sprido bloggo på facobooko

2010-05-28 @ 12:25:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback