Långa inlägget

hallåå
Jag har köpt lääskigt mycket grejor den här helgen. Allvarligt har jag köpt 11 överdelar, 2 underdelar och 2 par skor... Så mycket har jag inte köpt på väldigt länge, för jag har liksom hållt mig ifrån att handla ganska mycket senaste tiden eller hela det här året egentligen. Shoppade mycket i wales och sedan den här helgen typ haha. Nej men okej jag har ju handlat, men inte så ofta som jag brukar... kör tydligen på någon slags idoitshoppaprincip att shoppa så mycket jag hinner av min vakna tid en helg per halvår eller nått... Hur som helst kan jag starkt försvara mina inköp faktiskt. Allt var från barkaby outlet eller ifrån hornstulloppisen. Plus att jag faktiskt har sålt på loppis också. För övrigt var loppisen den bäästa ever, snygga kläder och grejor precis överallt och den var grymt stor med. 
   Jag känner att jag är konstig just nu. Hela jag är lite konstig. Blir stresad av exakt allting hela tiden även fast jag inte har några läxor plus att jag har blivit helt paranoid över att jag tror att alla tror att jag är jobbig, varför har jag börjat tånka så helt plötsligt liksom? Måste försöka bli lite avslappnad, men det har ju inte gått så bra senaste månaderna... men alla fall... livet går vidare! :)

Här är mina inköööööööp lala




Här är vad jag har ägnat senaste timmarna åt, inte slut än men hinner imorgon på lunchen. Så typsikt mig att bara inte läsa en bok man ska läsa i skolan och spara den till sista dagen. Blir ju så när det inte spelar så stor roll. Man gör ju hellre viktigare skolsaker än läser doktor glas liksom... haha.

Insåg precis att mina armar har blivit bruna idag, eller rödbruna i alla fall, när jag precis jämförde dom med magen! Fattar för övrigt inte hur mitt rum kan se ut som kaos exakt hela tiden fast jag städar det jätteofta?

Jag är så trött! Men jag vill liksom hinna saker och inte sova på kvällen så då sover jag inte. Osmaaaart.

jaja puss godnatt!
Kul helg förresten, umgåtts mycket med snälla vänner :)

//Tesse


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback