Mysigt

hejhej
Har haft en jättebra dag idag. Den började hos Anita imorse dårå med sedan åkte jag plötsligt med hela familjen till barkaby outlet, köpte jättemycket saker och blev supernöjd. Kändes jättekonstigt att sitta i bilen med hela familjen samtidigt, det var så länge sedan jag gjorde det nu. Jag åkte sedan hem till Lisa för att vi skulle planera tågluffen, tyvärr blev det mycket gå till affären och handla och typ baka paj som vi skulle ta med till Jenny istället. Men lite planering blev det i alla fall.
   Vi åkte sedan hem till Jenny och hängde med ungefär tio pers från klassen vilket var sjukt mysigt. Pratade om jättemycket saker och spelade lite gitarr och så. En sådan kväll som man verkligen inser hur sjukt bra klass man går vi. Underbart att ha så många som man gillar och är bra kompis med som jag har i min klass.
   Sedan av någon väldigt konstig anledning så började vi prata om spöken och jag blev sjukt paranoid och vågade inte gå ner i trapphuset själv när jag skulle hem hahah. Hur som helst är jag trött nu, har knappt varit hemma på två dygn och historiauppsatsen har gjort mig galen (fast den är inlämnad nu lääääääääääääääättnad) men har ändå haft en sjukt mysig dag. 
   Är ändå lite depp med det är luuugan.

//Tesse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback