när vänsterhänta får problem...

Hejhej
Gjorde intagningsprov till C-gruppen idag, men tror aldrig jag kommer in. Det är för många som är duktiga som söker. Jag vet inte riktigt hur många de tar in, men jag får en känsla av att jag inte kommer komma in. Det är så sjukt många av oss som är ganska jämnbra tror jag också... Hm. Ganska svår koreografi, men jag klarade den i princip på slutet i alla fall, så det känns lugnt. Hahah, i koreografin skulle vi skriva 1, 2, 3, 4 i luften med höger hand, jag som är vänsterhänt insåg att jag inte kunde göra det samtidigt som jag dansade haha! Lite komiskt sådär, men det blev lite krusiduller istället.
   Har äntligen börjat komma igång med historiauppsatsen i alla fall lite. Nu gäller det bara att skriva den. Till på fredag. Höhöhö.

Har lite annat att tänka på också, men det är luuuungan. Typ.

//Tesse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback