randomness



Två fina bilder från grillningen förra veckan

Att ha nationella i matte b i 4 timmar är ganska så utmattande. Marabou polka är väldigt gott. Vädret är underbart. Jag är fortfarande likblek. Jag vill ha sommarkläder. Jag orkar inte plugga. Jag vill se på desperate housewives. Det är inte alls kul att få 1 poäng från mvg på spanska nationella. Jag har ångest över mitt hår. Spotify måste vara den bästa uppfinningen sen hjulet. Det är drygt tre veckor till sommarlovet. Jag vill inte ha bölder på magen. Jag är trött på Selma Lagerlöf. Har ingen mer matte på 3 månader. Två veckor kvar till det troligtvis hemskaste provet i mitt liv hittills. Jag fryser.

En av de mest underbara känslorna måste förresten vara när man sitter och ler för sig själv på till exempel tåget, när man helt enkelt inte kan låta bli.

// Anita

Kommentarer
Postat av: eddi

laaadda uppp pååå faaaceboook...

2010-05-19 @ 15:04:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback