skriva skriva skriva

Hejhej
Jag sitter åter och skriver på min uppsats. Saken är att jag äntligen böjar få fram vad jag egentligen vill ha med i uppsatsen. Jag liksom vet vad jag ska skriva kan man säga. Problemet är att jag inte riktigt vet hur jag ska få ner det. Vi ska ju ha tre olika perspektiv och nu vet jag inte riktigt hur perspektiven ska se ut längre. Svårt. Svårt. Kanske ska satsa på att bara skriva ner allting och försöka få ihop den sen. Men det brukar aldrig fungera för mig. Jobbigt jobbigt jobbigt. Men jag måste få ihop tre perspektiv idag annars är ju utomordentligt kördkördkörd. För att inte snacka om slutdiskussionen för övrigt. Men den brukar lösa sig, det jobbigaste är ju perspektiven känner jag just nu. 
   Jag vet hur intresserade folk är av min uppsats höhhöhö.

// Tesse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback