Sommar, var är du?

Hello daaaarlings.
Helgen är här, det gillar vi! Nästa vecka går jag bara två dagar i skolan, underbart eller vad? Sen är det alltså fem dagars helg och sen är det det endast fyra (!) veckor kvar till sommarlovet. Cirka 21 skoldagar är det kvar nu om jag inte har fel. Herregud jag har snart gått ut ettan, en tredjedel av gymnasiet. Sjukt.

Igår vandrade jag runt på söder med hanna och agnes. Vi hamnade på något berg där tydligen alla har varit förutom jag och sen även i en lekpark. Att gunga är typ det bästa som finns!

Hann även med ett gymbesök lite senare och sen spenderades kvällen hemma hos tesse med lite tvmys och så. Jag var mycket social och låg och sov i hennes säng, höhö. Den var skön. Jag var trött.

 





En sån där mysig låt, the shins - phantom limb

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback