Föreställ er ett högt glädjetjut i denna sekund

YES! Jag har äntligen lämnat in min literaturessä om Jane Eyre - tio minuter innan deadline. Ja, deadlinen var konstigt nog på en lördag klockan 5 vilket suger väldigt mycket eftersom det är fysiskt omöjligt för mig att inte sitta med ett arbete kvällen innan det ska vara klart. Så ni kan ju föreställa er hur spännande min helg har varit hittills. Dessutom mördar min hals mig och jag känner på mig att jag kommer bli riktigt sjuk vilken dag som helst nu.

Meeeen det går inte att beskriva hur underbart det är att det här arbetet som vi har hållit på med hela terminen, alltså tio veckor, äntligen är över! HEJ FRIHET. Typ. Kanske inte helt, men nästan iaf.


Lite random bara. Gunga är kul. Här har jag väldigt ljust hår.

Anita


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback