Jag måååste måla nu

hejhejhej
Jag känner mig sjukt lycklig just nu! Ingen aning om varför utan hela kroppen känns bara som en flygande ballong som kommer spricka när som helst. Helt galet bra. Det är onsdag och jag är en ballong. Vill bara ta fram alla mina oavslutade tavlor och måla klart allihopa eller dansa tills jag inte orkar mer. Vad som helst för att få ur allting ur kroppen liksom! Fattar någon vad jag menar? Det finns någonting i kroppen som måste skapa något liksom, det är därför jag går bild mina vänner. Allt får ju inte plats inuti mig. Jag förknippar lycka med att måla ibland. Inte alltid såklart, men just nu känner jag att jag måste måla. Så alltså tar jag fram oljefärgerna nu! HEJSVEJS //Tesse


Kommentarer
Postat av: Jessie

Hej, jag heter Jessica och råkade hitta din blogg när jag sökte på "Ginny peruk". Läste att du hade varit henne på en maskeradfest. Var hittade du peruken? Tack:)

2010-11-13 @ 22:35:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback