ledsen tjej

Det suger att ha så ont i halsen att man knappt kan svälja
Det suger att mina ögon och näsa rinner helt okontrollerat (mys)
Det suger att det låter dunkdunk i mitt huvud
Det suger att jag låter som en tvåpaketomdagenrökare
Det suger att missa fysik och mattelektioner när man redan ligger efter
Det suger att missa en teater som man ändå betalat 50 spänn för
Det suger att titta på oprah för att det inte går något bättre vid den här tiden
Det suger att jag inte har hunnit låna beverly hills säsong 2 än
Det suger att man har passerat åldern då ens mamma kunde stanna hemma och pyssla om en
Det suger att jag inte har någon aptit
Det suger att ligga i soffan, vara uttråkad och känna sig fett ensam


Men det som suger mest av allt är att jag mår såhär när det är HARRY POTTERPREMIÄR imorgon! Den kan jag ju omöjligt missa liksom, jag vet inte vad jag ska göra. Just nu hoppas jag på ett mirakel så att jag på något sätt hinner bli helt frisk tills imorgon. Annars tänker jag typ gå ändå. Tycker bara synd om resten av publiken som kommer bli utsatta för mina smittande bakterier och få lyssna på hostningar och snörvel under hela filmen... 

Anita


Kommentarer
Postat av: karro

dålig tajming anita! bli friiiisk! <3

2010-11-17 @ 00:10:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback