Och å närmar sig julen

Hi there everybody!
Igår var det första advent! Jättemysigt! I alla fall blev det mysigt på kvällen, men det var ju lite misslyckat att min familj var arga på varandra hela dagen, ända till kvällen då. Fick riktigt julkänsla, och man får ju inte glömma att min bästa moa fyllde 17 igår!! Grattis till henne! Denna helg var ett misslyckande som blev lyckat kan man säga. Jag har även tagit mig en tur till huddinges second hand och handlat en klänning, ett par jeans och en ny jacka. Alla köpen har redan stor plats i mitt hjärta. jeansen är jeansjeansen som jag har letat efter länge nu, så att dragkedjan var paj hindrade mig inte från att köpa dem. Endast 60 kronor betalade jag för dessa underbara brallor som man bara av tur kan hitta i huddinge bara för att det inte kommer allt för många modemänniskor dit, utan mest gamla tanter. Jackan var också underbar för övrigt. Jag har ju också handlat världens bästa och varmaste pälsmössa i helgen. Kommer komma upp bilder på mina ägodelar snarast det lovar jag hihihi.

Men istället blir det nu en bild på mitt senaste bildarbete. Form har ju aldrig varit min grej, men den blir mer och mer min för varje uppgift. Det går i alla fall oändligt mycket bättre nu än i början. Varning för lite fisheye effekt på bilden för övrigt. Jag valde en ganska grov lera, vilket ger en annan effekt än vad den vita leran gör och det blir svårare att göra detaljer.




//Tesse

Kommentarer
Postat av: Moa

YEAY JAG FYLLDE ÅR!



Nice är det Mira? :)

Snygg min du har i bakgrunden? :P

Moa bloggar också på

Unnermark.tumblr.com



YEAY!

2010-11-29 @ 19:42:07
URL: http://unnermark.se
Postat av: jenny

2010-11-29 @ 22:39:35
URL: http://jennyflora.blogg.se/
Postat av: jenny

glömde kommentaren, bra där!



Tesse saknar dig som tusan! du är fortfarande lika grym på det kreativa, eller när jag tänker efter, ÄNNU grymmare! bästa du!

2010-11-29 @ 22:40:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback