Stockholm vaknar långsamt på droger och på sorg

Hejsan kära blogg. Höstlov är väldigt bäst. När skolan börjar igen kommer jag säkert tänka "jag borde njutit mer av höstlovet" så därför tänker jag nu meddela mitt framtida jag att: Jag njuter!

Natten spenderades på stockholms gator och i en lägenhet vid mariatorget. Världens mysigaste lägenhet. Åh vad jag vill ha den. Eller bara någon annan lägenhet i stan, finns typ inget jag hellre vill ha just nu. Ett förslag på hur jag kan få tag i några miljoner skulle uppskattas.

Man blir förresten lite förvånad när man står på pendeln, kollar upp och ser "skandalstjärnan" Jackie Ferm stå en meter framför en. Hon som tydligen vann paradise hotel förra året eller när det nu var. Jag kollade aldrig på det, men vet vem hon är genom lite bloggar och så. Knäppt var det iaf. Man förväntar sig inte se sådana personer på pendeltåget i huddinge liksom.


Tesse färgade mitt hår igår, jag är fett nöjd! Inte jättestor skillnad men färgen är lite mörkare, jämnare och snyggare helt enkelt, precis som jag ville ha det. Kul att typ ingen annan märker att något är annorlunda bara...

Nu ska jag iväg, senare ikväll är det chillkväll hos agnes med massa trevliga människor. NAJS.
(rubriken är från en kent låt, tänkte bara förtydliga det)

Anita


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback