nionde november tvåtusentio klockan åtta trettiotvå på kvällen

Jag drömde en massa i natt, och för ovanlighetens skull kommer jag faktiskt ihåg en del fortfarande. Först drömde jag att madonna jobbade i kassan på hm, vilket jag tyckte var jättelogiskt eftersom hon någon gång har gjort en kollektion för dom tror jag. Sen ville jag självklart ha en bild tillsammans med denna världsstjärna så jag bad min lillasyster fota med min mobilkamera. Problemet var att det var något fel på kameran, eller möjligtvis på min systers intelligens, för det blev aldrig några kort. Vi stod i typ tio minuter innan madonna tröttnade på oss och återgick till sitt kassajobb. Jag kollade igenom mobilen och blev skitsur på min syster för att det inte fanns ett enda foto och skällde ut henne lite. Hur många gånger i sitt liv träffar man madonna liksom?

Sen drömde jag också att jag pratade med tesse, som var väldigt nedstämd. Jag undrade ju såklart varför och tillslut berättade hon att hon var ledsen för att hon aldrig får tillbaka sin beverly hills säsong, sen började hon plötsligt gråta hysteriskt. Ibland är ju drömmar lite kopplade till verkligheten. Jag har ju tesses beverly hills säsong men jag tror knappast hon är sååå ledsen över det haha, och om hon nu är det: jag lovar att ge tillbaka den så fort som möjligt! Haha. Men var kom madonna ifrån liksom?


Cool Agnes med cool LP skiva i cool lägenhet vid coola mariatorget förra veckan.


Coolt, helt enkelt.

Jag och mina converse var inte riktigt beredda på snöovädret idag kan man säga. Har aldrig förstått varför det ska finnas två hål på ena sidan. Hållösa converse kanske inte direkt skulle hjälpa mycket när man trampar i två decimeters djupa slaskpölar, men ändå.

Anita


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback