Jag är lite seeeg men det är lungt

Hejhej
Kom hem från Mira för några timmar sedan, vi sov ju där efter nollningsfesten eftersom det är sjukt jobbigt att ta sig hem till huddinge liksom, speciellt när tågen har slutat gå också. Jättevärt var det och hela grejen blev fett lyckad. Polisen kom iförsig två gånger, men de var snälla, och vi har tvugna och stanna och städa efter också, så det blev ju lite segt där vid tretiden typ hahah (utom att jag typ inte städade så mycet, utan mest var ivägen, men jag var så galet trött!), men annnars var allt tiptop! Så jaa,  ikväll ska jag hem till Jenny också och det kommer också bli sjukt kul.

Nu måste jag verkligen plugga! Har typ en miljard saker att göra innan helgen är slut haha, men det får lösa sig på något sätt. På söndag taggar jag ju fika med Anita också eftersom vi måste prata med varandra! Vi har liksom det behovet, jag blir ju helt rastlös ifall när jag och Anita inte har pratat med varandra ordentligt på ett tag. Så imorgon pluggpluggplugg, pratfika och gym. 

//Tesse 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback