Oktober i mobilbilder

Kommer typ inte ihåg senaste gången jag använde systemkameran. Lite synd, men jag har ingen tid att fota och inte någon ork att släpa med mig den när jag är någonstans. Några dåliga mobilbilder har det blivit iaf.


Vi har lekt farliga tvåor




Vi har tvingat mjöliga nollor att rulla ner för götgatan


Jag har gått runt med plåster på hakan (syndes väldigt mycket mer i verkligheten tyvärr) och tagit spegelbilder för första gången sen jag var typ 14 för att visa upp det.


Jag har shoppat och förälskat mig i ett par skor som jag inte har köpt.


Sen en fräsch bild från nattens äventyr med tesse och agnes.

Råkade sova till halv två idag. Sen dess har jag varit djupt nergräven i fysikboken och mer sånt lär det bli under helgen. Prov i fysik b på måndag... en dag jag har fruktat hela terminen ungefär.
Anita


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback