Brinn hjärtat brinn, du vet du kan förändra allting


Vi var galet snygga och farliga när vi lekte med våra nollor som ni ser. Man kan ju säga att folk stirrade litegrann när jag åkte hem därifrån själv sen.

Heeeeej förresten. Tiden är just nu en resurs som det råder mycket konkurrens om. Hur i all världen ska man hinna gå i skolan (södra latin natur-natur dessutom), sova, plugga, äta, träna, blogga (extremt viktigt) och samtidigt ha ett roligt liv? Det är fysiskt omöjligt. Blir ju liksom att man prioriterar det sistnämnda lite (ganska mycket).

Helgen var iaf najs. Ännu mer störd lördagskväll än förra, trodde det skulle ta längre tid innan man lyckades toppa den men tydligen inte. Festade med sam-temafolk, väldigt många sköna människor! Egentligen ganska failad fest med poliser och grejer, men vi hade iallafall riktigt roligt. Råkade säga till poliserna att jag tror att dom egentligen är snälla, innerst inne. De skrattade åt mig. Sen drog vi vidare efteråt och ja, en sak som är helt säkert är att vi kommer skratta åt lite störda grejer väldigt länge... 

I söndags var jag bio också. Var jättelängesen senast och det var verkligen en typisk kylig mörk höstkväll, myskänsla på hög nivå! Tusen gånger starkare såg vi, typ 5 pers från skolan är ju med där så det var lite roligt. Väldigt bra film också, den har verkligen en poäng. Den får mig att inte sakna högstadiet haha.

Anita


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback