Man väljer alltid de bästa tillfällena att blogga på

Det har inte gått så bra för mig att blogga de senaste dagarna. Har börjat skriva inlägg som jag sen bara raderat efter att ha kommit fram till att ingen bryr sig om mitt babbel. Fast nu orkar jag inte bry mig om att ingen bryr sig, jag tänker skriva ändå. Ni som är inne här har ju ändå valt det frivilligt, då får ni skylla er själva.

Idag var en fett bra dag, jag gick runt och var extremt glad utan någon speciell anledning. Det började med att det gick förvånansvärt bra för mig på beeptestet på idrotten imorse. Jag som har konditionstränat kanske... tre gånger... sen förra testet för ett halvår sen. Man kan ju inte helt lita på sådana tester men ändå, man blir ju grymt glad när det går bra. När man för en gångs skull inte känner sig som ett ig-barn på idrotten liksom.

I alla fall så var jag allmänt glad, tills jag kom hem, öppnade biologiböckerna och dök ner i en värld full av eukaryota celler, bakteriekromosomer, mRNA, exoner, transkription och nukleotider. HERREGUD vad jag hatar biologi. Jag har i läxa att läsa 11 sidor i boken och jag har försökt kämpa mig igenom dem i flera timmar och jag har fortfarande 5 sidor kvar. Dessutom börjar jag 8 imorgon och vill gärna få lite behövlig sömn innan dess. Imorgon kanske jag har förhör på dessa sidor, eller så har jag inte det. Älskar verkligen detta spännande system då man aldrig får veta säkert...

Babbelbabbelbabbel. TRE DAGAR TILL HÖSTLOV TAGGA TAGGA!
Designen ska fixas - vi lovar!



Anita

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback