Harry Potter, the boy who lived

Åh. Harry Potter. Älskade Harry Potterböcker. Jag har inte läst dem på länge, men idag läste jag Dealty Hallows och jag måste åter igen konstatera att Harry Potterböckerna är annorlunda från alla böcker jag någonsin läst. Det finns inga böcker som dem, ingenting jag någonsin läst i någon genre har fångat mig som de böckerna fortfarande gör. Ligga still en hel söndag från halv elva till nio när boken tog slut liksom? Jag kan inte sluta. Fast jag vet hur det slutar. Jag älskar Harry Potter, och det har jag gjort sedan jag var nio år. Kära kära böcker <3

Lovprisa böcker, mycket naturligt beteende. Men alla andra nördar där ute vet vad jag snackar om. Det är så sorgligt att alla böcker är ute, det finns ju inget att vänta på! För filmerna är ju inte alls samma sak. Jag vill köa till en HPbok. Nu tack. Fast jag får väll läsa sexan istället, nu när sjuan är slut. Eller kanske femman.

http://www.artdungeon.net/ är en väldigt fin sida förresten.

//Tesse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback