Älskling det är livet som leker, det leker med oss nu

Jag har nu fallit för kent. Agnes, ditt uppdrag är slutfört. Jag som aldrig har gillat dom speciellt mycket, men när man väl kommer in i deras musik är man helt fast. Herregud säger jag bara, texterna är så underbara. Varenda mening är liksom bloggrubrikmaterial haha(Y). 

Kan sammanfatta gårdagen lite fint.
Innehåll: Sushi, promenader, äventyr, mys, dans, fest, spontanitet, skratt, lycka.
Plats: Söder, Vasastan, Gubbängen, Huddinge, Alvik.

En väldigt bra start på höstlovet helt enkelt.
Av en slump mötte jag förresten en rödhårig tesse på tåget in mot stan haha.

Nu ska jag försöka sova någon timme, är så trött att jag dör. Man fungerar inte riktigt efter bara tre timmars sömn. Kanske borde tvätta bort gårdagens smink och så, känner mig inte som världens fräschaste människa just nu kan man säga.

Taxmannen


Anita

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback