Löven är gula nu och inte röda.

FÖRLÅT KÄRA BLOGG! Men jag sätter inte på min dator för att den inte funkar, och sedan jag har fått internett i mobilen känns det väldigt tungt att sätta på den här datorn som tar typ en halvtimme i dessa brådskande tider med plugg (VILKET INTE STÄMMER LÄNGRE, FÖR NU ÄR DET HÖSTLOV). Men här kommer alltså ett trelvigt inlägg från mig. 
  
Viiiiiiilken halloweenfest jag var på i fredas. Den ägde galet! Hemma hos Signe och alla var galet utklädda och fett satsiga. Själv var man ju Ginny Weasley med röd peruk och allt! Taggigt tycker jag! Ganska bra idé förresten att klä ut sig till något som folk kände igen, alltså smart socialt, för man började ju snacka med massa folk för att de kom fram och frågade om jag var Ginny Weasley hahah. Ett problem kan ju vara att ingen kände igen mig när jag tog av min peruken efter några timmar och att många kallade mig Ginny hela kvällen hahaha :)

Igårkväll hängde jag med Tessan och spelade HarryPotterspel!!! Haha. Vi gillar spel. Om du läser Anita, måste jag bara berätta att bilden du lade ut på mig från förra helgen INTE är okej över huvudtaget :) Hahaha.

Idag ska jag på körskola sak, och gå den där kursen så att jag kan börja övningsköra på riktigt äntligen och sedan är planerna att träffa min underbara vän och bloggdelägare Anita. Vi ska ha JÄTTEKUL, jag lovar er allihopa. 

Härmar Anita lite nu och kör en vad jag vill hinna med på höstlovetlista:

- Göra vad jag vill och låtsas att det är sommarlov en liten stund och glömma att tid finns
- chillardag med Anita, det är verkligen looovfeeling, finns inget lov som vi inte har haft chillardag på haha!
- (deprimerade nog) göra klart mattetalen på min planering
- (deprimerande nog) läsa ut catcher in the rye
- Äventyyyyr, fest ellervadsomhelst som är kul
- shoppa jeans! Verligen ett desperat behov
- Fota
- Måla, rita och låta kreativiteten flöda 
- Göra en studie av mira! Hahaha. Alltså på papper.
- Göra allt annat som jag inte hinner annars
- Fixa vår blogg design
- Träffa människor jag ska träffa! :)
- Inte tänka på att det bara är en vecka
- Kolla på vampire diaries
- Kolla på Beverly Hills season 1!!!!! hahah
- PRATA :) Med Anita
- Fika
- Boka biljetter till HarryPotterpremiär! Hoppas jag! :)
- och dra dit vinden vänder helt enkelt



Här är min nya mobil guys! Jag älskar den haha. Ganska stor skillnad mot min förra som var fem år gammal, och innnan jag fick den här i förtidig julklapp klarade jag ju mig prima med den gamla, men nu kommer jag aldrig klara mig utan internet i mobilen haha!! Den är bäst helt enkelt. Och omgivningen är säkert glad, för jag svarar ju snabbare på sms nu, i alla fall än så länge.
Pussen //Tesse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback