biologi.....

"Läran om livet" är dödligt tråkigt... ha ha ha... humorn är på topp.
Nej men seriöst, vem bryr sig om olika typer av jord?? Kan ju inte finnas något tråkigare ämne. Det är i såna här stunder jag på allvar funderar över varför jag valde att gå natur. Ungefär samma tanke med spanska steg 4... varför!? Haha. Jag är kanske lite för ambitiös för mitt eget bästa. I teorin dårå.

Dampdampdamp. Orkar inteeeeee. Damp.
Jag är i stort behov av att bara oplanerat sätta mig ner på något café med en hallonsmoothie, en stor chokladboll och till exempel en tesse och prata om allt mellan himmel och jord utan att bry sig om att timmarna flyger förbi.
Jag blev förresten jätteful på skolfotot, både porträtt och grupp. Treeeevligt.

Nu ska jag sluta deppa och helt enkelt förbereda mig på usla resultat på alla prov och liknande imorgon. Livet går vidare. Sen ska jag upp om drygt 6 timmar så sova kanske är en bra idé.

Godnatt från världens gladaste Anita.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback