Hallongrottooooooor

Hejhej!

Sitter här och hänger vid min lite gamla dator i uppehallen. Livet leker och jag är inte skolan, vilket är trevligt. Saltmannen.se kan verkligen få en att gråta av skratt för övrigt. På matten idag sjöng vi om tor-leif, the poltergaist större delen av lektionen hahaha. För er människor som missat många skratt i livet och inte vet vad saltmannen.se är så är det en sida med en massa felhörningar av låttexter. 

Artist: Lasse Berghagen

Riktiga texten var:
Teddybjörnen Fredriksson,
Hans nos den var av garn.

Men jag sjöng:
Teddybjörnen Fredriksson,
Han slogs som en barbar.

Övriga kommentarer:
Jag sjöng såhär enda fram till för ett halvår sedan då jag insåg att det inte var särskilt logiskt och sökte upp texten på internet.

Ålder när felet upptäcktes: 12.

Det här är så roligt bara. Jag skämtar inte, det är liksom jättekul! 


Artist: OneRepuplik/Timbaland

Riktiga texten var:
Its too late to apologize. Its to late.

Men jag sjöng:
It’s Tor-Leif, the poltergeist. Its Tor-Leif.

Övriga kommentarer:
En klasskompis började skratta och säga att de säger ”Its too late to apologize” Jag hör fortfarande It’s Tor-Leif, the poltergeist.

Ålder när felet upptäcktes: 11

Hihihihihi. Gjorde mattelektionen väldigt värd.

Nu får ni inte tro att jag sitter och skrattar för mig själv på kvällarna! Saltmannen.se är något som ska upplevas i plural helst! För största möjliga nöje då. Hahahah.

Åh jag skulle vilja åka till USA och gå på high school! För övrigt.

//Tesse


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback