NValmighty2A

Märkte igårkväll att jag typ blir deprimerad av att läsa mina senaste blogginlägg haha. Måste sluta avreagera mig här. Idag hade jag i alla fall världens turdag! Jag hade bara gjort halva spanskaläxan och kunde verkligen ingenting till biologiförhöret, kemin var jag däremot helt säker på. Och vad händer när jag kommer till skolan? Jo, vi blir endast förhörda på halva spanskaläxan, biologiläraren är sjuk så vi har ingen lektion och kemiförhöret går galant.

Nollningsplanerna är på g. Det här kommer nog bli riktigt roligt hehe, frukta NValmighty2A kära små nv0a.

Idag har jag varit duktig och röstat i skolvalet. Miljöpartiet vann såg jag nu på facebook. Händer väl bara på södra att vänsterpartiet får fler röster än socialdemokraterna också... Åh vad irriterande att jag inte är född ett år tidigare, hade faktiskt väldigt gärna velat rösta på söndag. För några veckor sen brydde jag mig inte alls, vet inte riktigt vad som hände. Helt plötsligt vill jag diskutera politik med alla jag träffar. Hjälp.


JA jag lider av bildbrist. Jag vill förresten att det ska bli lite kallare ute, är fortfarande lite för varmt för att använda mina älskade stora feta halsdukar :(

Anita


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback