bloggartjejen

Heeeej Bloggen!!!!!!!!!!!!!!!!

Den här bloggen håller på att gå under lite granna! I alla fall från min sida, men som sagt dampdator och också en otroligt deprimerande design.

Jag sitter i skolan och har ett otroligt tråkigt ämne, kallat estetisk orientering. Skulle vara kul om vi inte hade haft ett jättekonsigt grupparbete om konstnärer. Men nu är det extremt tråkigt istället. Så alltså kom jag på den brillianta idén att skriva ett blogginlägg, trots att jag inte vet riktigt vad jag ska skriva.

Såg på shakespeare in love igår, har sett den filmen alldeles för många gånger, himmel vad jag gillar den! Haha. Sedan gillar jag vampire diaries och true blood också. Och beverly hills. Konstigt inlägg det här är. Jag måste komma på en film som har förändrat mitt liv den här veckan, någon som har några förslag? En livsavgörande film.
//Tesse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback