I only wanna be your one life stand

Kul att ha bloggen för sig själv förresten... jättekul. Nej men tesses dator har lite flibberdamp vad jag har hört, får se när hon återvänder.

Jag tror jag är lite för besatt av min mobil just nu, speciellt ett av spelen jag har laddat ner. Är helt beroende. Insåg det när jag satt på tåget påväg hem från skolan och tågrösten utropade "nästa: farsta strand". För er som inte är bekanta med min vanliga tågrutt så finns det absolut ingen farsta strand på vägen i alla fall. Dumma västerhaningetåg... tog inte fel en enda gång under hela ettan ju.
Jag satte mig i alla fall upp med ett ryck, kollade ut genom fönstret på de okända miljöerna utanför och brast nästan ut i skratt där jag satt för mig själv.

Insåg idag att jag kommer vara världens sämsta nollare... jättesvårt att vara elak mot stackars små oskyldiga nollor ju? Jag kan inte se mig själv stå där och se läskig ut och typ kasta ägg och sånt. Omöjligt att hålla sig för skratt ju.



Anita


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback