blåbärspaj och oc igen

Skrev ett inlägg igår som hette blåbärspaj och oc men jag glömde posta det. I alla fall så äter jag blåbärspaj framför oc idag igen hehe, muumss. Igår slutade jag 12.20, najsnajs. Vi drog till Hannas nya lägenhet, jag döööör så avundsjuk jag är. En egen tvåa på åsögatan liksom, det är ju inte helt fel... jag vet vart vi kommer hänga en del framöver, hehe. Sen var det fett fint väder efter träningen så jag och tesse köpte med oss lite gott och satte oss i gräset i en park och låtsades att det var en sån där härlig sommarkväll. Det var jättemysigt, sen gick solen ner och det blev lite kallt...

Idag slutade jag 12.55, najsnajs igen. Hängde en stund i caffizzz sen var jag sjukt effektiv och gjorde syntest i huddinge medan jag väntade på bussen på vägen hem, tog cirka tre minuter haha.

Förresten så glömde jag byxorna hemma idag... Alltså, vi hade idrott första lektionen så jag åkte till skolan ombytt och insåg sen att jag glömde byxor att byta om till. Så jag fick gå runt i träningsbyxorna hela dagen haha, väldigt fashion.

Jag har sagt det förut och jag säger det igen.... seth och summer är bästa paret ever.

hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback