living in the past

Förresten,
på Sandhamn gick mamma och jag in i en klädaffär som var fylld med massa 50åringar. Och det var så kul. Alla var typ meeeen guuuuud vilken snygg kofta, precis rätt hääärliga gråa färg (seriöst. Det var en grå kofta. Den såg så läskigt vanlig ut att det var het sjukt.). Eller typ en tant som satte på sig en tjocktröja och efter en sekund ååååååh jag bara äääskar den här, jag bara mååååste ha den!!!! Jag köper den som present till mig själv! Och alla andra typ ja du är sååååå snygg vännen blablabla och alltså det var ju fett dyra kläder. Mamma och jag höll typ på att dö. Det var galet kul. Alltså i ögonblicket. Seglarsnobbar liksom.
Förresten var mitt hår rosa för två dagar sedan. Nu ser det typ ut som att jag står i ett konstigt ljus och något random grejs som e lite rosa speglar sig i håret. Hiho. Alltså i en slinga.
//Tesse
Min dator förändrar mina blogginlägg och tar bort alla mellanrum mellan allt så alla inlägg blir totally craaaazy. Hiho. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback