Det finns faktiskt något som heter koppel

Tesse bloggar gaaalet nuförtiden, haha. Jag skyller på bildbrist! Efter fem (!!) bildlösa inlägg var det inte okej längre. Har varit väldigt dålig på att fota nu i helgen också men tre bilder är ju bättre än ingenting.. blev visst inga foton alls från i lördags, kameran låg kvar i väskan hela tiden. Men trevligt var det!



På malins 18årsfirande i fredags, läskiga ögon på första bilden?


har kört på oplattat typ hela helgen, känner mig duktig!

Förresten så blev jag och tesse plötsligt attackerade av en läskig hund när vi satt i gräset i parken och njöt av våren idag. Sjukt stark liten sak, jag ramlade baklänges och kunde inte komma upp på ett bra tag medan han stod på mig typ. Hände inte så mycket mer än att jag fick rivsår på kinden och dreggelfläck på jackan... men det var faktiskt sjukt läskigt. Straffet för att vi skippade träningen kanske? Haha, vi var typ 100 m från friskis när vi vände och hamnade i parken istället.  Vi kände att det var mycketmycket mer lockande att sitta i gräset, dricka cider och prata om viktiga saker (typ tesses tvserier och jared leto haha).

Nu somnar jag vilken sekund som helst, godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback