Detaljerad redogörelse nummer två

Det känns som att lovet har varit i flera veckor typ. Sen är det hela tre dagar kvar liksom. Under de senaste dagarna har jag hunnit med att göra massor av roliga/mysiga/knäppa saker. Hängt i parker, på caféer, på någon bar, på mcdonalds, vid långsjön, på någon skolgård och lite sånt. Fast mest av allt har jag nog promenerat. Herregud vad jag har gått den här veckan, mer än under hela året typ? Med tesse gick jag runt på hela kungsholmen typ (tack vare våra lokalsinnen..) sen gick jag runt hela söder med hanna, sofie och agnes och sen med agnes gick jag runt hela söder, vasastan plus kungsholmen haha. Det var en väldigt knäpp natt som började på skinnis, men vi flydde fjortisfesterna och gick vidare och vidare och tillslut gick visst inte tunnelbanorna längre så vi gick ända till alvik från söder. Inte den snabbaste vägen heller. Tillslut, vid fem på morgonen, var vi äntligen framme efter att ha varit ute och gått runt sen typ elva, ajaj vad benen gjorde ont då.

Förresten så fick jag häromdagen veta att min antiblogg-vän agnes faktiskt kikar in här ibland! Dessutom lyckades jag på något sätt, hör och häpna, övertala henne om att skaffa en egen haha. Så vi spenderade fyra timmar på café string och fixade med allt. Det tar ju fruktansvärt lång tid att lära upp någon som inte ens har en aning om vad en header är eller hur stilmallen/kodmallen fungerar överhuvudtaget. Tydligen vill min pappa också skaffa blogg och blogga om programmering, hahahah..

Vilken sekund som helst nu kommer min syster hit för att besöka oss här i sverige under några dagar!
Glad påsk på er






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback