Vad jag har tänkt på senaste veckan

Ja bilden säger väll allt? Man kan ju säga att jag har totalförändrat mina framtidsplaner senaste veckan haha. De flesta nära vännerna vet ju om det här nu, men inte alla så jag antar att några blir lite förvånade höhö eftersom jag inte har sagt något till dem jag inte har träffat liksom. Hur som helst i sista sekunden anmälde jag mig och ska nu alltså på ett high school year till USA nästa läsår. Så jag kan ju säga att söndagen för 12 dagar sedan känns sjuuuukt långt borta för mig just nu eftersom jag då trodde att jag skulle ta studenten med min nuvarande klass och nu ska jag till USA istället.

Känns som allt det här med USA har trängt ut allt annat ur min hjärna också så ursäkta om jag har varit lite frånvarande senaste veckan haha! Typ glömde lunchen med Moa i fredags och så har jag glömt alla prov typ. Men ja. Skickar jag in alla typ 30 papper med frågor om mig själv, min hälsa, rekomendation från lärare och betygstuff innan fredag så är alltså mitt år USA ganska spikat. Pusselipuss.

/Tesse


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback