fast jag tycker om pappa ändå


Jag har hittat en finisklänning som jag gillar micket. Eller jag hade i alla fall på mig den igår. När jag går ut genom dörren kommer pappa och säger "MEN TESSE, ska du ha på dig SOMMARKLÄDER mitt i VINTERN?!?!?!" och jag fattar inte vad han tycker e så knäppt. Alltså tror han verkligen att jag går ut med den här klännigen utan strumbyxor eller? Vad är det egentligen för skillnad mellan den här klänningen+strumpbyxor och jeans (om man tänker sig nyare jeans så är dem ju nästan lika tunna som strumbyxor hahah).  Bara pappa som inte kan klippa in klänningar i sin vinterbild.

Precis samma sak som när jag inte fick ha brödsirap på mina pannkakor och pappas argument var att "I den här familjen har vi sylt på pannkakorna!!", som om han behöver smaka mina pannkakor med sirap liksom? Hur som helst det som var så irriterande var att HAN SEDAN GICK OCH HÄLLDE KANTARELLSTUVNING PÅ SINA PANNKAKOR. Hahah. Fast han har erkänt att hans argument var lite dåligt nu, men innerst inne tror jag han fortfarande har stora problem med att jag äter pannkakor med brödsirap... Haha.

//Tesse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback