herregud vad bloggar är mobbade

Heeeej blooooggen!
Hahah kolla igenom sin bilddagbok är kul. Ibland undrar man liksom hur man orkade ta så mycket egobilder hela tiden?! Hahaha. Nej men alltså förut gjorde man ju det jätteofta jämfört med nu. Och alla gjorde liksom det då? Skuumt. Hahah knäppt och kolla hur man har förändrats liksom!

Så här gick jag i sexan haha! Det var webbcambildertider tror jag hahahaha.


Och så typ ett år senare, våren i sjuan! Måste väl varit 13 eller precis fyllt fjorton.


Och det här var på min 15års dag! Det var fett mysigt och Moa och jag hängde på lekstugetaket haha.

Bilddagboken i mitt hjärta haha. Jag borde ju gå och lägga mig nu men alltså jag är otrött för jag gick och lade mig typ halv tre igår och i förrigår så alltså är jag inte trött! Pluggat massa derivata och naturliga logaritmer hela dagen. Har ju liksom prov på onsdag. Bästa tipset ever om man ska läsa något över matte A: LIGG I FAAAAAAAAAAS ENLIGT PLANIERINGEN SÅ BLIR DITT LIV MYCKET BÄTTRE. Och om du inte ligger i fas allafall för det hinner man ju aldrig med och göra så gör alltid dom tal som det är meningen du ska göra just den lekitonen även om du inte gjort massa innan för det är 1000 gånger lättare att jobba ikapp tal här och där än att jobba ikapp hela områden (eller asså hela lektioner). Hahaha. Det där är nog det viktigaste jag har lärt mig under Matte C skulle jag tro. Förstår verkligen hur INTRESSERADE alla våra bloggläsare är av mina mattetips höhöhöhöhhö. Alltså herregud vad bloggar är mobbade egentlgien, helt jävla offer! Alla bara lägger upp en miljard bilder på sig själva och sedan skriver man massa mobbade saker under!!??? Liksom VA egentlgien. Men det är ju ganska kul på nått sätt. Alltså för mig. Hahah. Att göra alla dessa mobbade inlägg. Det är också ett väldigt bra sätt att undvika att göra andra saker. Men hur som helst nu ska jag dricka nyponsoppa och sedan ska jag sova djuuuupt tills det blir morgon och kulturhistoria.

//Tesse


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback